فروش کوپلینگ‌ دنده‌ ای یا چرخ‌ دنده‌ ای

گروه لاستیک سازی سپاهان گستر در زمینه فروش انواع کوپلینگ لاستیکی از متریال های مختلف از جمله فروش کوپلینگ چرخ دنده ای فعالیت دارد. برای خرید ،مشاوره و یا استعلام قیمت کوپلینگ های لاستیکی با ما تماس بگیرید.

سفارش خرید کوپلینگ‌ های دنده‌ ای

انواع کوپلینگ در مدل و متریال مختلف

کوپلینگ سوراخ دار
کوپلینگ تخم مرغی

کوپلینگ‌ های ۳ پر، ۴ پر، ۶ پر، ۸ پر، ۱۰ پر، ۱۲ پر

کوپلینگ‌های لاستیکی ۳پر، ۴پر، ۶پر، ۸ پر، ۱۰ پر، ۱۲ پر، از انواع کوپلینگ‌های لاستیکی هستند که از لحاظ شکل ظاهری به ترتیب دارای ۳، ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲ پره در اطراف بدنه اصلی خود می‌باشند. با دستگاه‌های مدرن  و جدید در رنگ‌ها، ابعاد و متریال‌های مختلف ضد اسید، ضدروغن، ضدحرارت ، و حتی مقاوم در برابر ضربه و کشش تولید می‌شوند.

کوپلینگ‌ های چرخ‌ دنده‌ ای یا دنده‌ ای

کوپلینگ‌ چرخ‌دنده‌ای جزء کوپلینگ‌های انعطاف پذیر بوده و  مانند سایر کوپلینگ‌ها وظیفه اتصال دو شفت دوار  غیر هم‌راستا را برای انتقال قدرت بر عهده داشته و می‌توانند ناهم‌محوری های شفت‌ها را تا حدامکان جبران نمایند. دلیل نام گذاری این کوپلینگ اندازه‌ی نسبتاً بزرگ دندانه‌هاست.

اجزای تشکیل دهنده کوپلینگ دنده ای

این کوپلینگ‌ها معمولاً از دو مفصل انعطاف‌پذیر (یک نافی (hub) و یک پوسته (sleeve)) متصل به هر شفت (محرک و متحرک) که بر روی آن‌ها یک جفت دندانه یا دنده داخلی/خارجی است، تشکیل شده‌اند. این مفصل‌ها غالباً توسط یک شفت سوم به نام اسپیندل به هم متصل می‌شوند.

کوپلینگ نئوپرن
کوپلینگ بشکه ای
کوپلینگ بشکه ای

لطفا برای ارائه هرچه بهتر خدمات سپاهان لاستیک با ثبت امتیاز و دیدگاه خود به کمک کنید.

3.8/5 - (9 امتیاز)