فروش نوار آب بند لاستیکی

نوارهای آب‌بند عموماً از متریال‌های متنوعی از جمله لاستیک، پلاستیک، فلز، PVC، مس، هیدروفیل، بتنونیت و رزین ساخته می‌شوند. گروه لاستیک سازی سپاهان گستر در زمینه فروش انواع نوار از جمله فروش نوار آب بند لاستیکی فعالیت دارد. برای خرید، مشاوره و یا استعلام قیمت نوار آب بند لاستیکی با ما تماس بگیرید.

انواع نوار لاستیکی

نوار اسفنجی

کاربرد نوار آب بندی لاستیکی چیست؟

غالباً به‌عنوان نوار پرکننده، ضربه‌گیر و آب‌بند برای جلوگیری از عبور گرد و غبار، آب و مایعات از محل درزها و شکاف‌ها مناسب هستند و به صورت گسترده در صنایع ساختمانی و صنایع خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آب بند لاستیکی عموما از چه جنسی می باشد؟

با توجه به مبحث ما، نوارهای آب‌بند لاستیکی عموماً از لاستیک‌های نیتریل (BUNA-N و NBR)، نئوپرن، سیلیکون، EPDM، SBR ساخته می‌شوند.

کاربرد در صنایع مختلف

در صنایع مختلف (ساختمانی، هوا و فضا، خودروسازی، مراقبت‌های بهداشتی، حمل و نقل و صنایع دفاعی) برای آب‌بندی قالب‌های بتنی، آب‌بندی درب خودرو، آب‌بندی دور باسکول‌های صنعتی، آب‌بندی سقف و سازه‌های بزرگ، آب‌بندی ماشین‌های شستشوی صنعتی، آب‌بندی درب یخچال‌ها و سردخانه‌ها کاربرد دارند.

دیگر کاربرد ها

نوارهای آب‌بندی لاستیکی، گذشته از نوع و محل کاربرد، باید به عنوان مانع بین دو محیط، علاوه بر آب‌بندی و ممانعت از ورود آب و گرد و غبار، به‌عنوان عایق صوتی و ضربه‌گیر نیز عمل نمایند.

نوار درزگیر لاستیکی
نوار طولی لاستیکی
نوار اسفنجی لاستیکی

لطفا برای ارائه هرچه بهتر خدمات سپاهان لاستیک با ثبت امتیاز و دیدگاه خود به کمک کنید.

2.9/5 - (49 امتیاز)